donderdag 20 mei 2010

een sportieve dag!




Hallo iedereen,
Het was weer een toffe dag. Deze morgen kregen we een beetje les en bestudeerden we enkele bomen. Het middagmaal was heel lekker. Mmm... vis met rijst. In de namiddag hebben we
sportproeven gedaan. Olivier heeft gewonnen in het badmintontornooi.

Kenji (L6)


Vandaag was het een drukke dag met heel veel activiteiten. We hebben ook in de beek gespeeld.
Ik heb samen met mijn vrienden een dammetje gemaakt.
Onze directeur had lekkere taart mee.

Colin (L5b)


Hallo Gistel,

Ik heb me vandaag weer super geamuseerd. Zaklopen, rupsje, kruiwagentje,... en vooral een dammetje maken in de beek vond ik super!!! Het eten was vandaag ook weer heel lekker. Ik heb heel veel gegeten.
Tot morgen!

Gianni (L5b)


Dag allemaal,

Vandaag was het weer heel tof. De zon was de ganse dag van de partij. We hebben veel gesport en in de beek gespeeld. Het water was wel nog koud. Ik heb vandaag heel veel gegeten.
Cornflakes, vis met rijst en macaroni.

Dylan (L5b)


Dag mensen,

Het was weer een leuke dag. We hebben sportproeven gedaan, les gekregen en in de beek gespeeld. Olivier en Sofie hebben het badmintontornooi gewonnen. De directeur heeft voor ons taart en cake meegebracht.
Vanavond is het vrij podium.

Magally xxx (L6)




Hoy allemaal,



Vandaag bij mijn aankomst zag ik niet anders dan blije gezichten. Deze week beleefden de kinderen een superweek.



Een nieuwe kok zorgt voor lekkere maaltijden. Als ontbijt krijgen de kinderen een grote variatie waarbij zelf cornflakes worden aangeboden.



De leuke activiteiten zorgen dat zelf de kinderen een zeer goede nachtrust hebben. Een stralende zon en veel warmte vormden vandaag het decor voor de sportactiviteiten. Zoals gewoonlijk trakteerde ik de kinderen op taart en frisdrank.



Ondertussen bereiden de kinderen zich voor om de week te kunnen afsluiten met een spetterend feest. Dansjes, uitreiking medailles voor de beste bosklasgroep, de beste bosklassers en de winnaars van het badmintontornooi komen eraan.



Morgen vertrekken ze naar Technopolis en dan bestemming Gistel.



Tot morgen aan de school.



Serge Kyndt



directeur.

2 opmerkingen:

Unknown zei

dag bosklassertjes,jullie hebben jullie reuze geamuseerd,zo zien we het graag.Maak er nog een leuke avond van en dan zien we jullie morgen terug. Bieke we missen je ook super veel en nu nog een dikke kus voor vanacht.xxxx
groetjes van mama,papa en zelfs ook van bo.
tot morgen!!!!!

Unknown zei

Hallo Kids,

Geniet nog van jullie laatste dag, Technopolis is super leuk.

Eline we zijn blij je deze avond weer te zien. Ruben en Julie missen je.
Mama, papa, Ruben en Julie