dinsdag 24 mei 2016

Dinsdag was inderdaad top !

Hier enkele korte berichtjes van enkele leden van groep 2. De andere leden kan je bekijken op de facebookpagina van onze school bij 'journaal'

Damon:
Deze middag maakten we waterraketten. Dit was massa's fun !
De macaroni van deze avond was weer massa's lekker !
Ik mis jullie ! Love you ! xx

Gianni :
Hallo, hoe is het daar? Hier alles OK ! We hebben gevoetbald en we zijn gewonnen tegen de Fransmannen !

Kjensy :
Beste papa en mama,
De leerkrachten zijn superleuk !
We hebben vandaag waterraketten gemaakt. Ik zal donderdag superleuk dansen met een meisje op de fuif!. Vanavond spelen we  Bingo! Ik hou van jullie, tot vrijdag !

Drin :
Liefste papa en mama,
De ochtendgym was leuk, we waren meteen wakker !. De les was leuk en het eten was perfect !

Xander :

Hallo papa en mama,
Hier gaat alles goed, hoe is het met mijn hamster?
Het eten is hier superlekker en de leerkrachten zijn ook super.
De waterraketten waren leuk. Ik verlang al naar de Franse Bingo vanavond!
Tot vrijdag (Ik mis jullie maar een klein beetje en dat is de waarheid)


3 opmerkingen:

Unknown zei

Wij missen jullie ook Damon. Xxxx
Mama, papa en de honden.

Unknown zei

Kjensy


Oh wat is het stil in huis 😀,we zijn zo blij dat je het daar super leuk vindt


Vele groetjes van ons allemaal

Kelly Dildick zei

Dag Xander
Met je hamster gaat het heel goed. We zijn blij om te horen dat je ons niet zo veel mist, want dat wil zeggen dat het daar zeer leuk is en dat je je super amuseert!
vele groetjes en een dikke knuffel en zoen van mama en papa
xxx